Hijjaz - cubaan memegang senjata

Saya dah tahu skill menentang musuh, sekarang saya nak blaja pegang senjata perang. Nahh! Hambik ko..!!

1. "Isyy geram pulak tgk benda merah biru nii.."



2. "Ingat saya tak boleh ambik eaaa.. tunggu jap lagi"



3. "Hah! Dapat pun"



4. "Ni la senjata perang tu.. heheheehhh"

Hijjaz - persediaan untuk berperang

Setelah berhempas pulas mencuba untuk meniarap sendiri, kini hijjaz dah mampu untuk meneruskan kehidupan yang lebih mencabar. Sila rujuk gambar dibawah :

1. "Saya nak cuba buat sesuatu yang baru la.."



2. "Ce teka saya kat manaaa..."



3. "Taraaa... Alamak! Kepala saya kena bantal la.. cemane niiii...??"



3. "Akhirnyaa... saya berjaya melepaskan diri dari bantal yang jahat tu."

Hijjaz - my cutie & coolie facie

Heh, jangan marah. Tajuk kat atas ni macam bunyik owang africa blajaq bahasa omputih. ngeh ngeh ngehhh... Wajah yang masih sama walaupun 4 bulan 1 minggu sudah berlalu sejak peristiwa berdarah tuh.. perghhh.. seramnyaaa...





Hijjaz - mengapa menyepi?

Dah lama tak mem'blog'kan diri. Terasa cam duk ulu lak rasenye... heh. Try tgk video japs. Video ni favourite hijjaz.. cam pahamm je dia tgk. hehh.. budak2 zaman skang...


video

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...